LPG Expert

Renumele ne recomanda.
img

Servicii montaj instalatii GPL Pitesti Arges

In functie de tipul motorului si de norma de poluare a vehiculului, societatea noastra este autorizata de catre REGISTRUL AUTO ROMAN pentru efectuarea de montaje, revizii si reparatii pentru urmatoarele tipuri de sisteme de alimentare cu GPL:

- NON-Euro - clasic       Euro1-Euro2 - clasic        Euro2-Euro5 - secvential 

 - SISTEME GPL PENTRU MOTOARE CU INJECTIE DIRECTA (sisteme cu injectie secventiale dezvoltate pentru unele motoare cu injectie directa de benzina)

- KITURI DEDICATE (sisteme GPL omologate conform R115 -concepute pentru un anumit vehicul si omologate in acest sens la o autoritate competenta).

NON EURO -clasic

 - AutogasItalia (Bedini)
 - Autronic
 - Bigas
 - BRC
 - Intergas
 - Landi 
 - Landi Renzo
 - Lovato
 - Marini
 - Milano
 - Tomassetto Achille
 - Voltran

 

EURO1-EURO2 -clasic

 - AutogasItalia (Bedini)
 - Autronic
 - Bigas
 - BRC
 - Intergas
 - Landi Renzo
 - Lo-Gas
 - Lovato
 - Marini
 - Tomassetto Achille

EURO2-EURO5 -secvential

 - Autronic-Mistral
 - Bigas
 - Bigas R115
 - BRC Seqvent 24
 - BRC Plug&Drive
 - Easy-Jet
 - Intergas
 - Landi Renzo
 - Lovato
 - Milano
 - OMVL
 - Prins
 - Romano
 - Tartarini
 - Tomassetto Achille
 - Vogas
 - Zavoli

 

 INJECTIE DIRECTA

KITURI DEDICATE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Atelierul nostru este autorizat RAR sa efectueze montaje, revizii si reparatii pentru majoritatea marcilor de sisteme GPL comercializate pana in prezent in Romania.
  • Putem sa oferim piese de schimb si solutii tehnice pentru toate aceste sisteme GPL precum si pentru alte marci.
     
  • Pentru modelele des intalnite vom incerca sa completam o baza de date cu informatii si recomandari, eventual cu fotografii si informatii de la montajele intalnite.
  • Este necesara o atentie deosebita la motoarele cu injectie directa de benzina cum ar fi: FSI si TFSI de la Volkswagen, GDI de la Mitsubishi, 2,3 MZR DISI Turbo - Mazda CX7, deoarece acestea nu pot fi montate decat cu sisteme dedicate concepute special de catre producatori, fiind disponibile doar pentru anumite modele. Din acest motiv este foarte important sa se identifice tipul motorului inainte de inceperea adaptarii propriu-zise. ATENTIE! : daca motorul este cu injectie directa de benzina, trebuie verificata disponibilitatea unui kit pentru motorul respectiv si comandarea acestuia la producator pentru a se evita situatiile neplacute, asigurati-va ca atelierul ales întelege particularitatile unui motor cu injectie directa.
  • Va punem deasemeni la dispozitie o lista cu kiturile dedicate pentru autovehiculul dumneavoastra, mentionand ca atelierul nostru este unul dintre putinele din tara autorizate RAR pentru montarea sistemelor BIGAS omologate conform R115.
  • Indiferent de complexitatea montajului, acesta se efectueaza respectand normativele tehnice specifice. Ne-am propus ca prin modul de respectare a conditiilor de montare si prin realizarea reglajelor sa nu avem clienti care sa fie respinsi la Registrul Auto Roman la inscrierea instalatiei GPL in C.I.V. Mai mult decat atat, reglajele realizate la noi vor garanta intotdeauna cele mai mici emisii poluante si implicit cel mai mic consum deoarece tinta noastra nu este doar incadrarea in limitele admise ci cel mai bun reglaj..
  • Tratam cu maxima seriozitate orice lucrare pentru a evita revenirea in service pentru corectarea erorilor de montaj si reglaj. Reglajul sistemului GPL se face dupa verificarea amanuntita a tuturor parametrilor specifici ai motorului si dupa atingerea regimului termic normal de functionare. Pentru sistemele GPL secventiale reglajul se face in mers parcurgand un traseu specific de minim 10 km astfel incat adaptarea sa fie corecta atat in regim de exploatare urban cat si in extraurban. Astfel se asigura functionarea corecta a motorului cu GPL fara nici o diferenta fata de functionarea acestuia pe benzina. Totodata se garanteaza astfel un consum minim de GPL, aspect foarte important pentru ca investitia in sistemul GPL sa poata fi amortizata cat mai repede cu putinta. Un reglaj corect asigura totodata emisii poluante reduse, doar montajul unui sistem GPL negarantand ca vehiculul va polua mai putin.
  • Asiguram consilierea clientului in alegerea corecta a sistemului GPL optim pentru vehiculul acestuia. Spre exemplu tendinta generala este sa se monteze un sistem GPL secvential (mai scump si  si destinat motoarelor dupa anul 2000) pe orice motor cu injectie multipunct, desi motoarele Euro1-Euro 2 au fost montate si au functionat foarte bine cu sisteme GPL clasice aspirate pana la aparitia injectiei de GPL.
  • Putem adapta la functionarea alternativa cu GPL majoritatea motoarelor alimentate cu benzina aspirate sau turbo cu norma de poluare de la NON-EURO pana la EURO5 si cu puteri pana la 440 CP indiferent de numarul de cilindri. Exceptie fac doar motoarele in doi timpi sau cele racite cu aer, care nu se pot monta cu GPL in mod normal, respectarea legislatiei fiind dificila in aceste cazuri.

Obs.: Pana in prezent, in Romania NU s-au obtinut omologari pentru montarea de sisteme de alimentare duala GPL-motorina. Faptul ca exista referiri la efectuarea de montaje pe diverse motoare diesel cu rezultate care mai de care mai multumitoare, fac parte dintr-o campanie disperata de publicitate la un sistem de alimentare cu GPL care la vremea respectiva nu mai convingea pe nimeni datorita fiabilitatii sale reduse. Exista intr-adevar sisteme de alimentare cu combustibili alternativi pentru motoare diesel, dar acestea sunt montate pe motoare pregatite special si in urma unor studii si reglaje particularizate pentru fiecare tip de motor in parte. Aceste studii sunt absolut necesare deoarece motoarele diesel lucreaza la presiuni si implicit la solicitari mult mai mari care duc la distrugerea rapida a motorului daca sunt amplificate prin alimentarea suplimentara cu diversi alti combustibili.

Ar mai fi de mentionat ca, la o verificare a oricarei informatii de pe site-ul celor care isi promoveaza imaginea folosindu-se de curiozitatea celor neavizati in legatura cu adaptarea motoarelor Diesel, se va constata spre exemplu ca de fapt nu au montat 5 motoare cu injectie directa ci doar 1, pana la alegerea sistemului corect incercandu-se 6 sisteme diferite, prost alese, iar reglajul si montajul final realizandu-se la sediul importatorului. Daca nu s-a putut face nici macar o incarcare de soft "de-a gata" exista un mare semn de intrebare despre posibilitatea realizarii unor calibrari pe un sistem normal si in nici un caz nu se recomanda incercarea calibrarii unui sistem dual Diesel-GPL, nici macar in cazul utilizarii unei marci consacrate pentru adaptare, dar a unei marci fals declarate ca fiind italiana.