Diagnoza reparatii reglaje Sisteme GPL auto
Pentru efectuarea unei diagnoze corecte a problemelor aparute la un sistem GPL, pe langa cunostintele specifice puse la dispozitie de catre fabricantul sistemului prin intermediul manualelor de montare/diagnoza/reglaj, mai sunt necesare si softul de reglaj/diagnoza precum si interfata de conectare cu sistemul respectiv. Fara acestea, este imposibila efectuarea unui reglaj asupra sistemului, iar diagnosticarea devine foarte greoaie. Din acest motiv recomandam sa evitati reparatiile "dupa ureche". Este foarte intalnita practica (atunci cand un motor ruleaza defectuos pe GPL) de efectuare a unei revizii complete in urma careia functionarea sistemului ramane defectoasa, concluzia finala fiind de multe ori un sfat de genul: "Mai mergeti ca sigur se mai lasa si isi revine" sau " Probabil aveti probleme la culbutori si la aprindere". Procedura corecta ar fi aceea in care se identifica mai intai componentele defecte (- mai mult sau mai putin din cauza neschimbarii consumabilelor la timp), inlaturarea cauzei care a produs defectiunea si verificarea corectitudinii diagnozei prin inlocuirea componentei respective.Spre exemplu, la o unitate electronica de comanda (ECU) GPL, in momentul arderii circuitului de comanda al injectorului GPL, nu filtrele sunt cele care au produs defectiunea ci foarte probabil un scurt circuit sau un injector defect .La inlocuirea ECU GPL, fara indepartarea cauzei generatoare apare riscul unui nou defect. Va recomandam deasemeni sa evitati service-urile la care vi se spune ca aprinderea martorului de defectiune motor (CHECK ENGINE sau Malfunction Indicator Light) la un vehicul echipat cu GPL este normala si nu este nici o problema, deoarece orice sistem GPL trebuie sa fie total compatibil cu vehiculul respectiv, implicit si cu sistemul OBD, si orice produs omologat RAR trebuie sa indeplineasca conditiile de compatibilitate cu sistemul de diagnoza OBD.
- Efectuam revizii periodice de intretinere (schimb filtre si elemente consumabile gen kituri de reparatie reductor, kituri de reconditionare injectoare) la orice sistem GPL atat in perioada de garantie, cat si in post-garantie.
-
Putem sa efectuam diagnoza/reglaje pentru sisteme montate OEM (montate de constructor) pentru Daewoo - Lovato, BRC si pentru Dacia - Landi Renzo Plus - incusiv in perioada de garantie.
-
Posedam cunostintele necesare pentru conectarea la sistemele care nu mai au conectorii de diagnoza sau acestia sunt defecti.
-
Oferim servicii de reparatii unitati electronice de control AEB, Autogas Italia, Intergas, Romano, Zavoli, Tartarini, OMVL, Landi Renzo, Vogas, cu urmatoarele defecte: lipsa semnal comanda deschidere electrovalve GPL, neefectuare comanda inchidere injectoare benzina la functionare pe GPL, lipsa semnal emulare injectoare benzina (eroare circuit injector benzina), lipsa comanda deschidere injector GPL, reprogramare firmware; se asigura verificare si garantie pentru lucrare conform legislatiei in vigoare.
-
Pentru anumite repere defecte oferim posibilitatea inlocuirii lor atat cu piese originale cat si cu piese compatibile atunci cand folosirea reperelor originale ar fi prea costisitoare sau nu sunt suficient de fiabile. Astfel de operatii des intalnite ar fi:
-
Inlocuire injectoare Voltran cu injectoare Matrix, Valtek, Rail, OMVL.
-
Inlocuire senzor presiune MAP Voltran sau/si redefinire alt model sau MAP senzor OEM.
-
Inlocuire filtru-distribuitor faza gazoasa Voltran cu filtru si distribuitor compatibil.
-
Inlocuire injectoare Landi Renzo Omegas tip MED sau Matrix sau Lovato cu injectoare Valtek, Rail, OMVL.
-
Inlocuire senzor presiune diferentiala Landi Renzo cu senzor tip Bosch sau Sensata
-
Inlocuire/adaptare ECU Landi Renzo versiune hardware 1,2,3.
-
-
Efectuam reconditionari/reglaje rampe injectoare marcile: Rail, Valtek, Voltran, Matrix, Bigas, Stargas, Zavoli, OMVL, Intergas, Tartarini, Romano.
-
Efectuam reconditionari complete/revizii la o gama variata de reductoare cu consumabile originale sau compatibile.
-
Va oferim servicii de diagnoza, reparatii si reglaje pentru toate marcile de instalatii GPL comercializate pana in prezent in Romania si nu numai atat, service-ul nostru fiind dotat in cea ce priveste programele si interfetele de diagnoza si reglaj pentru aproape orice sistem GPL programabil prin intermediul unui PC:
PRODUCATOR | Model |
Ac Gas | STAG 50, STAG 100, STAG 150, STAG 200, STAG 300 |
AG Centrum | Razmus, Sirocco |
Anlero | Nowa S-Gis |
Atiker | Fast, Multifast |
AutogasItalia | AutogasItalia Pro720, EasyJet, PowerJet |
Autronic | AL700, AL720Pro |
Bardolini | BSM |
Bigas | SGIS N |
BRC | Fly, Just, Just Heavy, Modifly, Seqvent, Seqvent Fast, Seqvent Fastness, Seqvent 24 (MY07,MY10. MY11), Seqvent 56, Seqvent Plug&Drive. |
DT GAS | Gas Tech |
E-Gas | Sly Injection |
Elpigaz | Voila, Voila Plus, Leonardo, Nicolaus |
Emer | Frank |
EuropeGas | Oscar, Vector, Victor |
Fobos | Fobos Gas |
HL Propan | Lambda Tronic, Eco, Magic Jet |
Intergas | Gas Control, RSI |
KME | Akme, Bingo M, Bingo S, Diego |
Landi, Landi Renzo | LES01, LES98, LIS, LSI, Blue, LCS, LCSA, IGS, Omegas, Plus, Plus Max 2010 |
Lecho | SEC Injection |
Lo-Gas | Mach Pro, Flash Pro, Lin-One |
Lovato | Loveco, Loveco Pro, Lovato Fast Smart, Lovato Fast Plus, Lovato Easy Fast, Fast Com |
Milano | Milano 1.x.x. Milano 6.x.x |
OMVL | DREAM XXI, DREAM XXI-N, DREAM XXI Pyro, Millennium, RAF Lambda Cluster |
Protec Digital | Orion |
Romano | RIS N |
Stargas | Pegasus, Polaris |
Stefanelli | SIS |
Tamona | Pro-Gas |
Tartarini | Tech Evo,Tech99Pro, Tartarini SFI |
Voltran | Voltran M06, Vogas VSGI, Vogas VSGI2008, Vogas Plus, Easy Map |
Zavoli | Alisei N |
-
Posedam cunostintele necesare si pentru reglajul sistemelor GPL care nu sunt concepute pentru reglaj prin intermediul unui PC, cum ar fi:
-
STAG2L, STAG L Plus, AutogasItalia AL600, VIP100, etc.
-
-
Dupa orice operatie de revizie sau reparatie, se efectueaza reglaj/test traseu si se verifica emisiile de noxe precum si parametri de functionare ai motorului prin OBD acolo unde este cazul.